توضيح انواع برنامه هاي آموزش ccie در آموزشگاه بصورت اينترنتي

۲۱۳ بازديد

آشنايي با متد هاي دوره هاي آموزش ccie در دانشكده تخصصي

 آموزش CCIE دوره هاي آموزشي سيسكو

مدرك (CCIE(ROUTING&SWITCHING يكي از معتبرترين مدرك هاي موجود در زمينه IT مي باشد و همچنين پيشرفته‌ترين مدرك ارائه شده توسط سيسكو در زمينه Computer Networks اين مدرك مي باشد .

 با توجه به افزايش روز افزون سرعت اتصالات شبكه هاي كامپيوتري و ارائه تنظيمات پيشرفته و حرفه اي در بستر شبكه هاي كامپيوتري و در پي آن گسترش روز افزون استفاده از تكنولوژي اطلاعات ، جهان به سوي به كارگيري هر چه بيشتر اين تكنولوژي پيش مي رود كه ازپيامدهاي آن مي توان به پروژه هاي اتصالات پر سرعت شبكه هاي دولت الكترونيك و بانكداري الكترونيك و … اشاره نمود ،

 تا جايي كه امروزه اكثر شركت ها و سازمان هاي فعال ، به تكنولوژي اطلاعات روي آورده و همگام با آن پيش مي روند .


آموزش CCIE سيسكو

در اين راستا انفورماتيك پارسه  مفتخر است اعلام نمايد با استفاده از مجهزترين امكانات آموزشي و با همكاري اساتيد مجرب  اقدام به برگزاري دوره تخصصي(CCIE(ROUTING&SWITCHING مي نمايد.

 اين مقطع بالاترين سطح آموزشي سيسكو در شاخه هاي مختلف مي باشد. دارنده اين مدرك داراي توانمندي هاي بسيار بالا در نصب و راه اندازي ، طراحي و پياده سازي و مهم تر از همه  Troubleshooting مي باشد.

چنين فردي پيچيده ترين سنايورهاي شبكه را توانسته پياده سازي و عيب يابي كند.CCIE LAB يك آزمون هشت ساعته هست كه بصورت عملى برگزار مى شود و شما بايد يك سرى شبكه هاى پيچيده را طورو كه از شما انتظار دارند تنظيم و عيب يابى كنيد.

 دانش عيب يابى يكى از مهارت هاى مهم داوطلبين اين آزمون بوده كه انتظار مى رود بتوانند ايرادهاى موجود را تحليل و حل و فصل نمايند.

در اين آزمون نيازى به تنظيم سيستم كلاينت ها نيست ولى موظف به انجام تنظيمات براى تجهيزات موجود در شبكه هستيد.

به سبب معرفي آموزش ccie مراجعه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.